Vacature Functioneel Beheerder (Parttime/ 24 tot max 32 uur)


Vind jij het leuk om een brede functie te bekleden in een organisatie waarbij je de vrijheid hebt om zelfstandig je werk in te vullen?

Je bent verantwoordelijk voor het functionele beheer en de doorontwikkeling van verschillende applicaties en hebt regelmatig contact met de verschillende IT-partijen. Daarnaast ga je in de toekomst deel uitmaken van het managementteam. Je anticipeert op wijzigingen in het beleid en zorgt ervoor dat deze tijdig worden doorgevoerd in de verschillende systemen.

De vele stakeholders van de Raad van Beheer zorgen voor veel variatie in de werkzaamheden. Je hebt een hands-on mentaliteit en lost kleine storingen zelf op.

Onze organisatie is een vereniging die bestaat uit ruim 300 verenigingen (ras-, regionale en bijzondere verenigingen). De Raad van Beheer/ Houden van Honden behartigt de belangen van de kynologie in brede zin. Zij doet dit onder meer door het voeren van een stamboekhouding voor rashonden; het reglementeren van alle vormen van hondensport; het bevorderen van de gezondheid en het welzijn van rashonden(populaties) en het zorgen voor een optimale inbedding van de kynologie in de Nederlandse samenleving. De Raad beschikt voor de uitvoering van zijn doelstellingen over een bureau waar circa 40 medewerkers werkzaam zijn. Voor meer informatie bezoek onze website www.houdenvanhonden.nl

 

Functioneel Beheerder (Parttime/24 tot max 32 uur)

Hoofdbestanddelen van de functie

Algemeen

  • Gebruikers (intern en extern) assisteren
  • Functioneel beheer van de applicaties
  • Aanspreekpunt voor externe IT-bedrijven
  • Aanspreekpunt voor partijen die data nodig hebben

 

Projecten

  • Product owner
  • Optimaliseren van processen
  • Projectleider (intern)

 

 Functie-eisen

  • MBO+ met veel ervaring / HBO
  • Minimaal 3 jaar ervaring in vergelijkbare functie
  • Zeer goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
  • Proactief en zelfstandig werkend
  • Kennis van Office365
  • Affiniteit met data-analyse is een pré

Bij dit functieprofiel behoren de volgende competenties: proactief, creatief, dienstverlenend, communicatief en stressbestendig. Je bent analytisch en besluitvaardig.

Je woont bij voorkeur binnen een straal van 30 km van Amsterdam.

 

Wat bieden wij?

Het betreft een uitdagende, veelzijdige functie binnen een middelgrote landelijke koepelorganisatie gevestigd in Amsterdam met een open cultuur en een prettige werkomgeving. Naast een marktconform salaris bieden wij goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals:

  • Uitgebreid inwerkingstraject
  • Mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen door het volgen van cursussen en trainingen
  • Enthousiaste collega’s om mee samen te werken

 

Interesse?

Indien je vragen hebt over de betreffende functie kan je contact opnemen met Barbera Hollmann, afdeling IT-support, via 06 22 57 07 91. Wij ontvangen je sollicitatiebrief en C.V. graag per mail voor 1 juni a.s. gericht aan Rony Doedijns (directeur), personeelszaken@raadvanbeheer.nl.

We zijn voornemens de eerste gesprekken te houden in de week van 1e en 2e week juni a.s.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.